Hogwarts Splash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts Splash

Forum van Hogwarts Splash op www.sim-hotel.nl
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Introductieles

Ga naar beneden 
+2
Lethian Licerius
Professor H. Slughorn
6 plaatsers
AuteurBericht
Professor H. Slughorn

Professor H. Slughorn


Aantal berichten : 5

Introductieles Empty
BerichtOnderwerp: Introductieles   Introductieles Icon_minitimevr apr 04, 2014 8:27 pm

Ik verwacht niet dat jullie de schoonheid van een zacht pruttelende ketel zullen waarderen, van de kringelende damp, de delicate kracht van vloeistoffen die door de menselijke aderen kruipen en de geest bedwelmen, de zintuigen begoochelen.. ik kan jullie leren hoe jullie roem kunnen brouwen glorie kunnen destilleren en zelfs de dood kunnen bottelen. Ik ben professor Hildebrand Slakhoorn en ik ben jullie leraar toverdranken, goedenavond. Dit is een introductie les. Ik begin dan maar nu, ten eerste is elke toverdrank uniek, er zijn zelfs sommigen die erom bekend staan dat ze dodelijk zijn bv. De drank van de levende dood. Een drank die zo krachtig is dat ze de drinker in een eeuwige slaap legt, soort van een levende dood dus. Sommige toverdranken zijn in tegenstelling helemaal weerloos zoals de kippenvelcocktail, die zorgt dat de drinker kippenvel krijgt.